Early Teens
grupa szkolna 10-12 latPROGRAM NAUCZANIA
Uczniowie z grupy wiekowej 10-12 lat pracują w oparciu o autorski program SPACE. Główną rolą motywu SPACE jest wspieranie autonomii uczniów oraz zachęcanie ich do wzięcia odpowiedzialności za proces nauczania. Dodatkowo, program ten daje młodzieży możliwość rozwijania zainteresowań i pasji.
Wszystkie te czynniki wpływają na wspieranie i podtrzymanie motywacji uczniów, co ma ogromne znaczenie w procesie nauki języków obcych.
Kursy dla tej grupy wiekowej prowadzone są na 4 poziomach zaawansowania.
- Każdy poziom to 2 semestry nauki po 32 zajęcia (64 zajęcia/ rok szkolny).
- Lekcje odbywają się 2 x tydzień po 60 min.
Przebieg zajęć
Każda lekcja to:
nauczanie przyjazne mózgowi
nauka zorientowana na rozwijanie umiejętności komunikacji w języku obcym
nowoczesne metody i techniki pracy odpowiadające potrzebom współczesnego ucznia
powtarzanie materiału w celu przeniesienia wiedzy do pamięci długotrwałej
rozwijanie wszystkich umiejętności językowych
rozwijanie autonomii i samodzielności uczniów (autorski motyw SPACE)
projekty wspierające zainteresowania uczniów
wspieranie kreatywności uczniów
wykorzystanie autorskich materiałów
Oferta
Oferujemy
01.
wysoki standard kursów
02.
nauczanie języka obcego w oparciu o autorską metodę uwzględniającą naturalny rozwój ucznia
03.
bezpłatne zajęcia pokazowe
04.
bezpłatne testy poziomujące
05.
certyfikat ukończenia kursu
06.
regularne informacje o postępach
07.
udział w całorocznym projekcie dydaktycznym, dzięki któremu uczniowie poznają różne miejsca na
świecie i odmienne kultury (przygotowanie poszczególnych faz projektu)
08.
projekty rozwijające pasje uczniów
09.
przygotowanie do finałowego przedstawienia oraz udział w nim na deskach teatru
10.
możliwość przystąpienia do egzaminów Cambridge
11.
pakiet materiałów (w tym autorskich)
Zestaw 10-12 latka
- Portfolio Językowe Early Teens Starter,1-3 (materiały autorskie)
- Fun for Starters książka kursowa + materiały online Cambridge University Press
- Super Minds 4-6 książka kursowa + DVD Rom Cambridge University Press